miercuri, 18 iulie 2012

O noua senzatie in scoala de Melissa de la Cruz- Recenzie

Hellen citeste:RECENZIE:

Pai, am terminat cartea acuma cateva zile, si acum cateva ore am terminat-o pe a 3-a. Sincer, mie imi place seria! Am vazut cateva pareri nu foarte bune despre ea, insa mie chiar imi place!! Adica, nu zic ca este o carte/seria extraordinara , dar nici asa rea nu e. Este undeva pe la mijloc. Sa incepem cu inceputul......Cele 3 Ashley face reguile in scoala domnisoarei Gamble. Sunt tot ce ti-ai putea dori vreodataaa!! Bogate, fabuloase, inteligente ( cel putin 2) si au un simt al modei indiscutabil! Insa, pe cat sunt de frumoase pe atat de relee...Au umilit-o pe saraca Lauren MEREU. Insa, cand ea devine bogata, devine tot  odata si muuuult mai frumoasa si cu un  stil in haine, aproape demn de cel 3 Ashley. Ea, vrea sa intre in gasca lor si sa o distruga....din interior! Aproape reuseste, insa tot ea strica T-O-T! Binenteles, ii salveza viata principalei Ash., dar ce asta conteaza?! Ne, nee! Trebuie sa faca muul mai multe daca vrea sa intre in gasaca lor. Pe parcursul cartii mi-am dat seama ca cele trei nu sunt asa unite pe cat par, si asta le va dauna in viitor....

PERSONAJUL PREFERAT:

Ashley Spencer- principalaa Ash, cea care da tonul in moda in toata scoala, cea care le conduce pe fete, cea care are primul prieten adevarat dintre toate, si cea care castiga mereu. Mie una, imi place muuuult de ea! Poate nu e perfecta, si cu siguranta e REA, insa ma cam regasesc in ea....adica nu sunt asaa bogata, si rea, si nici foarte frumosa, insa ceva ceva, e acolo. Imi place la ea, ca face orice sa isi atinga scopul, nu e nici decum moale. Autoarea a conturat-o bine, e cu siguranta personajul meu preferat!

Nota: 4/5.
O puteti cumpara AICI.
Enjoy!
Hellen.

Niciun comentariu: