miercuri, 26 septembrie 2012

Recenzii!

Deci, cum am inceput scoala deja cu teme, compuneri, si alte activitati " interesante". Cum nu mai am asa mult timp, m-am gandit sa fac recenzii la ultimele volume din " The Ashelys", dupa am sa incep cu recenzii si rubrici cam sa zicem....la 2-3 zile. Voi incerca sa fiu cat mai activa. Asa...sa incepem cu recnziile.
Este ziua de nastere al lui Ashley Spencer. Te rog, ce poate fi mai important?! Ea planuieste o mega-petrecere, insa afla ca..ei bine, va spun sa nu-i place vestea! Si din cauza asta ( din cauza "vestii") petrecrea intampina unele dificultati " tehnice"...dar ce, credeti ca Ashley ar fi in stare sa produca ceva mic si neinsemnat? Nttt!!! Ea trece prin multe pentru a obtine ce vrea. Si pana la urma, ei bine nu va pot spune ce sa intamplat asa ca trebuie sa cititi!
Prietenia celor 4 este pusa la incercare grea. Lauren, acum fiind una din Ashleys ( in toooate punctele de vedere) face greseala oribila si incercand sa creeze un aliat creeaza un mobstru care are tupeul sa concureze cu gasca noastra. Cand toate par sa se destrame, ei bine cam toate se destrama.....ceva neasteptat se intampla! Chiar nu m-as fi gandit niciodata la finalul astaaa!!
  
Va recomad seria din plin! Fara indoiala, Melissa este o scriitoare foarte buna. 
Nota:  4/5.
Va las si cu un cantec pe care il ador pana ne " vedem "  data viitoare. V-am peragiti si o surpriza pentru data viitoare!!
                                                

                                                                                 Hellen.

Niciun comentariu: